Bosh sahifa Institut Markaz va bo'limlar

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo’limi


Bo’limda uch nafar xodim faoliyat olib boradibo’lim boshlig’i, ikki nafar bosh mutaxassis

Bo’lim boshlig’i: Shermatov Akram Abduxakimovich

Qabul vaqti: har kuni (14.00-16.00)

Telefon:  +998955008767

E-mail:akramsher@umail.uz

 

 

Bo’lim bosh mutaxassisi: Bozorov Sayfiddin Axmedovich

Qabul vaqti: har kuni (14.00-16.00)

Telefon: +998979200135

E-mailsayfiddin@samdchti.uz

                      

 

 

Bo’lim bosh mutaxassisi: Odilov Bunyodbek Odil o`g`li

Qabul vaqti: har kuni (14.00-16.00)

Telefon: +998933390993

E-mail:bunyodkadr@gmail.uz

 

 

 

Bo’lim uslubchisi: Pardayev Umidjon Qo`chqor o`g`li

Telefon: +998933375500

Email: umidpardaevv@gmail.com

 

 

 

 

Bo’lim faoliyati haqida

Samarqand davlat chet tillar instituti tarkibidagi Ta’lim sifatini nazorat qilish bo’limi O’zbekiston Respublikasi Konstitusiyasi, O’zbekiston Respublikasining “Ta’lim to’g’risida”gi Qonuni, Kadrlar tayyorlash Milliy Dasturi, O’zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmonlari, Qarorlari va Farmoyishlari, O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi Qarorlari va farmoyishlari, O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish Davlat inspeksiyasi boshlig’ining buyrug’i va topshiriqlari hamda institut rektori buyruqlari, farmoyishlariga, shuningdek Bo’lim to’g’risidagi Nizomga muvofiq o’z faoliyatini olib boradi.

 

SamDChTI tarkibidagi TSNQB ining asosiy vazifalari:

  • ta’lim yo’nalishlari va mutaxassisliklarning davlat ta’lim   standartlari (DTS), malaka talablari, o’quv rejalari va fan dasturlari bilan ta’minlanganligini tahlil etish va ularni ekspertiza qilish;
  • institutda ta’lim jarayoni sifatini, uning o’quv adabiyotlari va o’quv-uslubiy materiallar bilan ta’minlanganlik darajasini o’rganish;
  • institut talabalari bilimlarining DTSga muvofiqligini o’rganib borish, tahlil qilish;
  • ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan normativ-huquqiy hujjatlar ijrosini ta’minlash;
  • kadrlar tayyorlash sifati monitoringini yuritish;
  • institutni ichki attestasiyadan o’tkazishni tashkil etish, natijalari bo’yicha ta’lim sifatiga salbiy ta’sir etuvchi omillarni aniqlash, ma’lumotlarni institut rektoriga hamda Davlat inspeksiyasiga taqdim etish;
  • attestasiya, ta’lim sifatini o’rganish bilan bog’liq jarayonlarda institutda aniqlangan kamchiliklar va nuqsonlarni o’z vaqtida bartaraf etilishi ustidan nazorat o’rnatish;
  • ta’lim sifatini belgilovchi ko’rsatkichlarning holatini monitoring qilish va aniqlangan muammolar va kamchiliklar yuzasidan tegishli tarkibiy tuzilmalarga takliflar berish;
  • ta’lim sifatini oshirish maqsadida professor-o’qituvchilarning malakasini oshirish jarayonida zamonaviy usullar va uslublardan foydalanish samaradorligini tahlil qilish;
  • institutning tarkibiy tuzilmalarida (fakultet, kafedra, bo’lim, markaz, akademik lisey) pedagog xodimlarning kasbiy malakasi holatini, shuningdek oliy o’quv yurtidan keyingi ta’lim hamda malaka oshirish va qayta tayyorlash yo’nalishlaridagi sifat darajasini aniqlash maqsadida ichki monitoringni o’tkazish, tahliliy ma’lumotlarni tayyorlash, aniqlangan kamchilik va muammolarni bartaraf etish bo’yicha institut rahbariyatiga takliflar kiritish;
  • institut professor-o’qituvchilari tayanch ma’lumotlarining tegishli dars beradigan fan(lar)iga mosligini tahlil qilish yoki ularning tegishli qayta tayyorlashdan o’tganligini yoki mos ixtisoslik bo’yicha ilmiy unvon, darajaga ega ekanligini o’rganish va xulosalarni institut rektoriga ma’lum qilish;
  • institutning o’quv jarayoni, ilmiy-tadqiqot va ilmiy-uslubiy ishlar rejalarining bajarilishini monitoring qilish;
  • ta’lim jarayoni moddiy-texnik bazasi holatini tahlil qilish, uni rivojlantirish va takomillashtirish bo’yicha takliflar berish;
  • institutda talabalar amaliyotining ta’lim yo’nalishlari va mutaxassisliklarni inobatga olingan holda tashkil etilganligini va uning samarasini nazorat qilish;
  • Davlat inspeksiyasining topshirig’iga binoan institut reytingini aniqlashga va baholashga oid ma’lumotlarni to’plashda, o’tkaziladigan attestasiya va ta’lim sifatini o’rganish bilan bog’liq jarayonlarda ishtirok etish;
  • talabalar bilimini baholash jarayonini tahlil qilish asosida reyting ballarining xolisligini, shaffofligini va sifat darajasini  baholash;
  • institutdagi ijtimoiy muhit, kadrlar tayyorlash va ta’lim sifatini o’rganish maqsadida doimiy ravishda talaba, ota-ona, professor-o’qituvchi va kadrlar iste’molchilari o’rtasida ijtimoiy so’rovlar o’tkazish;
  • bo’lim xodimlarining kasbiy mahoratini oshirish, O’zbekiston Respublikasi Prezidentining “Iste’dod” jamg’armasi yoki xalqaro loyihalar va institut hisobidan rivojlangan xorijiy davlatlarning nufuzli o’quv va ilmiy markazlari tajribasini o’rganish va ularni ta’lim jarayoniga tatbiq etish;
  • institut reytingini xalqaro darajaga ko’tarishga qaratilgan chora-tadbirlarni institut rahbariyati bilan birgalikda ishlab chiqish va uni ijrosini ta’minlashda faol ishtirok etish;
  • institut tegishli tarkibiy tuzilmalari bilan hamkorlikda ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan o’quv seminarlari va treninglarni o’tkazish;
  • institutda jamoatchi ekspertlar bazasini shakllantirish va ular bilan qo’yilgan vazifalar doirasida seminar mashg’ulotlarini muntazam ravishda o’tkazib borish;
  • o’quv jarayoni bilan ishlab chiqarish o’rtasidagi integrasion hamkorlik, innovasion g’oyalar, ishlanma va texnologiyalarning amaliy tatbig’i masalalari monitoringini yuritish;
  • institut Kengashida, davra suhbatlari va anjumanlarda bo’lim tomonidan ta’lim sifatini oshirishga oid amalga oshirilgan o’rganish va monitoring natijalari to’g’risida ma’lumotlar berib borish;
  • ta’lim sifati holatini o’rganish natijalariga asoslanib tegishli takliflarni institut rahbariyatiga taqdim etish.

chop etish